- 0242.534.411
- 0242.534.411
Informatii de interes public
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Buletine de avertizare la culturile de cereale si pomi fructiferi
- Buruiana Ambrozia
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Recensamant
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Salubritate
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Cadastru
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Buletine de avertizare la culturile de cereale si pomi fructiferi
- Buruiana Ambrozia
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Recensamant
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Salubritate
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Cadastru
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
Solicitare informații. Legislație
– Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001: Anghel Violeta
– Formular TIP : solicitare informatii / reclamatii administrative în baza Legii 544/2001: click aici
– Modalitati de contestare a deciziei autoritatii /institutiei publice in cazul in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului la acces la inf. de interes public solicitate și formularele aferente pentru reclamație adm. (refuz și netrimitere în termen legal): click aici
– Reclamatie administrativa 1 – 544: click aici
– Reclamatie administrativa 2 – 544
– Lista documentelor de interes public potrivit Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public: click aici
– Lista categoriilor de documente produse/gestionate potrivit Legii 544 din 2001care constituie informatii de interes public: click aici
– Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001: click aici
– Rapoarte anuale de aplicare a Legii nr. 52/2003: click aici
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Conform art. 5 (2) din Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, autoritățile și instituțiile publice au obligația să publice și să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informațiile de interes public. Ne dorim ca acest buletin informativ să constituie o sursă reală de informare pentru toate persoanele interesate.
Art. 5
(1) Fiecare autoritate sau instituție publică are obligația să comunice din oficiu următoarele informații de interes public:
1. Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice;
Opis legislativ primarie.pdf
Opis legislativ primarie.doc
2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice.
3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice:
4. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;
5. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.
6. Programele si strategiile proprii.
7. Lista cuprinzând documentele de interes public.
8. Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii.
9. Modalitatile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Reclamatie administrativa 1 – 544
Reclamatie administrativa 2 – 544
Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- ANEXA 01 Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane fizice.
- ANEXA 02 Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane juridice.
- ANEXA 03 Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane fizice.
- ANEXA 04 Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane juridice.
- ANEXA 05 Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport – persoane fizice/juridice.
- ANEXA 06 Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport peste 12 tone – persoane fizice/juridice.
- ANEXA 07 Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport pe apa – persoane fizice/juridice.
- ANEXA 08 Decizie de impunere – persoane fizice.
- ANEXA 09 Decizie de impunere – persoane juridice.
- ANEXA 10 Cerere de eliberare certificat de atestare fiscala – persoane fizice.
- ANEXA 11 Certificat fiscal – persoane fizice.
- ANEXA 12 Cerere de eliberare certificat de atestare fiscala – persoane juridice.
- ANEXA 13 Certificat fiscal – persoane juridice.
- ANEXA 14 Declaraţie fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate.
- ANEXA 15 Declaraţie fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate.